Ratings and reviews

Average customer rating

0 stars out of 5
12K ratings

Rating snapshot

Sign in To rate and review, sign in.
5 stars out of 5
· 11/13/2015

It's really good but u guys need to fix one thing it loads slow sometimes I miss some calls when I answer my phone and I have it on full volume so please fix all the stuff I just said. And one more thing lag thx and if u don't change all the stuff I just said I will tell everyone in the world your oovoo doesn't work at all and it is a piece of sh*t. Thank u for reading this.

4 stars out of 5
· 11/8/2015

Just improve the fastness of when u type to send fast and also for the texting use it with wireless .When I'm done texting I usually have to wait for the app to catch up cause I went so fast improve the fastness of Texting.

4 stars out of 5
· 11/12/2015

Fun but people idk keep askin to be my friend......... Idk maybe I'm just to popular

5 stars out of 5
· 11/3/2015

Love it, it allows me to see my loved ones far away!

3 stars out of 5
· 11/9/2015

I do enjoy this app, but it crashes waayyy too often for me. It's rather annoying when it works perfectly one minute and the next minute it's down. It keeps kicking me out. Skype is kinda better tbh.

4 stars out of 5
· 10/18/2015

Not sure I will update my review after I have used the app more. So far so good, wish I could save pics that are sent to me.

5 stars out of 5
· 10/27/2015

Loved it! So much easier then Skype.

4 stars out of 5
· 10/28/2015

This app is kinda slow but its om

5 stars out of 5
· 10/19/2015

Easy to use it's great, and I highly recommend OOVOO!!!

1 stars out of 5
· 11/1/2015

Not good 😞 speed is slow 🐌 and result is not good update it and solve these problems then it will be five star rated.

stars out of 5

App details

Version notes

Hey friends, it’s been awhile…did you miss us? We missed you! Here’s what we’ve been working on just for you in this version: -We added 2 checks for each Message you send – 1 for when you send it, and 1 for when it’s delivered to your friend! -We shortened friend invite links (because long invite links are soooo last year).  -Full support for Facebook API 2.0 -You can now share your invite link on your Facebook timeline! -As always, added a dose of quality and stability improvements and squashed bugs

People also like